Bump goes to New YorkFor danske Nicholas Albertus, som er manden bag ikke mindre en 48 dating-sites i 11 forskellige lande, tegner fremtiden både lys og meget spændende! Han har nemlig gang i forhandlinger med investorer fra både ind- og udland om at bringe dating-app’en Bump helt i front i The Big Apple – New York!
– For noget tid siden havde jeg nogle artikler på VICE.com, som fortalte om mine mange populære datingsider, som er specifikt udviklet til forskellige målgrupper af singler. Men min seneste lancering – den Tinder-lignende dating app, Bump, blev også omtalt. Og det er især sidstnævnte, som har givet en masse positiv fokus fra flere sider! Jeg har fået kontakt med forskellige investorer i Danmark og i USA, som er meget begejstrede for Bump, og som kan se det store potentiale, der ligger i min app. Det er super-spændende, og der er fuld gang i forhandlingerne både herhjemme og ”over there”, fortæller Nicholas Albertus. New York er virkelig interessant I USA er især New York virkelig interessant, når det gælder et medie som Bump. Metropolen er det hotte centrum, når det handler om at få kontakt med potentielle brugere af nye, anderledes, dristige og cool apps. Med mere end 8,4 mio. indbyggere er her masser af unge mennesker med lyst, nysgerrighed og mod til at udforske og bruge en dating-app som Bump. Som et led i markedsføringen af Bump har Nicholas Albertus lavet en dating-video, som viser alt det Bump kan. Videoen kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=WjUhm5xUq6s – Jeg har allerede fået fantastisk god respons på dating-videoen, som, naturligvis, er optaget i New York. Jeg er overbevist om, at hvis Bump bliver en succes i New York, så vil interessen for min app, som jo peger meget i retningen af det unge segment, også sprede sig til resten af USA, pointerer Nicholas Albertus. En fond i New York – Der er ingen tvivl om, at mine tidligere artikler på VICE.com sammen med de mange visninger af min video har været medvirkende til, at jeg nu også er blevet kontaktet af en fond i New York, som, efter at have set videoen, har vist meget stor interesse for Bump. Det er simpelthen ”perfect timing”, for det kræver en mega pose penge at etablere sig på det amerikanske marked. Jeg får generelt gode tilbagemeldinger fra investorerne både her i Danmark og i New York, så jeg ser meget positivt på projektet. Planen er, at hvis det hele falder på plads, så rykker jeg til New York for at launche Bump, understreger en glad Nicholas Albertus. |
Bump goes to New YorkFor danske Nicholas Albertus, som er manden bag ikke mindre en 48 dating-sites i 11 forskellige lande, tegner fremtiden både lys og meget spændende! Han har nemlig gang i forhandlinger med investorer fra både ind- og udland om at bringe dating-app’en Bump helt i front i The Big Apple – New York!
– For noget tid siden havde jeg nogle artikler på VICE.com, som fortalte om mine mange populære datingsider, som er specifikt udviklet til forskellige målgrupper af singler. Men min seneste lancering – den Tinder-lignende dating app, Bump, blev også omtalt. Og det er især sidstnævnte, som har givet en masse positiv fokus fra flere sider! Jeg har fået kontakt med forskellige investorer i Danmark og i USA, som er meget begejstrede for Bump, og som kan se det store potentiale, der ligger i min app. Det er super-spændende, og der er fuld gang i forhandlingerne både herhjemme og ”over there”, fortæller Nicholas Albertus. New York er virkelig interessant I USA er især New York virkelig interessant, når det gælder et medie som Bump. Metropolen er det hotte centrum, når det handler om at få kontakt med potentielle brugere af nye, anderledes, dristige og cool apps. Med mere end 8,4 mio. indbyggere er her masser af unge mennesker med lyst, nysgerrighed og mod til at udforske og bruge en dating-app som Bump. Som et led i markedsføringen af Bump har Nicholas Albertus lavet en dating-video, som viser alt det Bump kan. Videoen kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=WjUhm5xUq6s – Jeg har allerede fået fantastisk god respons på dating-videoen, som, naturligvis, er optaget i New York. Jeg er overbevist om, at hvis Bump bliver en succes i New York, så vil interessen for min app, som jo peger meget i retningen af det unge segment, også sprede sig til resten af USA, pointerer Nicholas Albertus. En fond i New York – Der er ingen tvivl om, at mine tidligere artikler på VICE.com sammen med de mange visninger af min video har været medvirkende til, at jeg nu også er blevet kontaktet af en fond i New York, som, efter at have set videoen, har vist meget stor interesse for Bump. Det er simpelthen ”perfect timing”, for det kræver en mega pose penge at etablere sig på det amerikanske marked. Jeg får generelt gode tilbagemeldinger fra investorerne både her i Danmark og i New York, så jeg ser meget positivt på projektet. Planen er, at hvis det hele falder på plads, så rykker jeg til New York for at launche Bump, understreger en glad Nicholas Albertus. |